ارتقای ارتش 20 میلیونی به بسیج دهها میلیونی


 آفتاب: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از آغاز فرآِیند اجرای فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ارتقای ارتش 20 میلیونی به بسیج دهها میلیونی خبر داد. 


سردار سرلشکر پاسدار سیدحسن فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک این ستاد، در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: به دنبال رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در رزمایش 8 میلیونی بسیجیان مبنی بر تولید علم و شکستن مرزهای دانش امروز در شاهد تحولی بزرگ در کشور هستیم. تحولی که در آن ارتش 20 میلیونی که برکاتی همچون فرهنگ اسلامی و جوانان برومند است، به ارتش دهها میلیونی تبدیل خواهد شد که این فرمان از امروز در سراسر کشور به اجرا در خواهد آمد. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در 5 آذر امسال درمراسم رژه 8 میلیونی بسیجیان اعلام فرمودند که ما بسیج را از ارتش 20 میلیونی به بسیج دهها میلیونی ارتقاء می‌دهیم که بنده نیز همین‌جا اعلام می‌کنم که مسئله تنها کمی نیست بلکه کیفی نیز هست. 

سرلشکر فیروزآبادی یادآور شد: در گذشته برای اینکه اشخاص به عضویت بسیج درآیند باید در پایگاه‌های بسیج ثبت نام به عمل می آوردند اما امروز با فرمان فرماندهی کل قوا از این پس سازماندهی بسیج دهها میلیونی بر عهده ملت ایران است و نخبگان ملت که قصد و انگیزه خدمت به کشور و توسعه نظام و دفاع آن را دارند، هر یک در تخصص‌های خود اقدام به سازماندهی خواهند کرد و بسیج را در آنجا شکل خواهند داد. 

این عضو شورایعالی امنیت ملی کشور خاطر نشان کرد: بر اساس اجرای این فرمان از این پس اقشار و گروه‌های مختلف در هر منطقه و جغرافیا که این بسیج را تشکیل می‌دهند، اداره آن نیز توسط خود اعضاست و فقط نیروی مقاومت نقطه اتکاء محسوب می‌شود. 

وی گفت: در حال حاضر تلاش‌های بسیاری در سطح بالا آغاز شده که نخبگانی را تعیین کرده‌ایم که به این کار بپردازند و اقشار مختلف را هدایت کنند تا این اقشار بتوانند تشکیلات بسیج دهها میلیونی را ایجاد کنند. 

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه «فعالیت های این بسیج را خود اقشار تعیین می‌کنند»، گفت: بر اساس دستورالعملی که به زودی ابلاغ خواهد شد اقشار مختلف نوع فعالیت شان را مشخص می کنند مثلا در دانشگاه، حوزه علمیه و مسائل فرهنگی خود اعضا هستند که فعالیت‌هایشان را بر اساس کارکردهایشان مشخص می کنند و بر اساس رهنمودهای رهبری آن را اداره می کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تبریک این فرمان به نیروی مقاومت بسیج، گفت: بنده امیدوارم با اجرای این فرمان همه ملت ایران به طور یکپارچه در این بسیج حضور به هم رسانند و اگر مانعی بر سر راه روحیه بسیجی‌شان بود، اکنون برطرف شده باشد و همه بسیجی شوند و روحیه خود را به ملت ایران و دشمنان نشان دهند.



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: